شکوه

  • ۰
  • ۰


بس دلم آزار کردی یار من          چشم دل را تار کردی یار من

همچو بارانی که بارد نم نمک         رخنه بر دیوار کردی یار من

بهر آزار دل بی تاب من         دشمنم تیمار کردی یار من

دفتر شعرم پر از اسم تو شد        باغ دل نیزار کردی یار من

قلب من در کوچه های بیکسی       بردی و بیمار کردی یار من

خانه دل را خرابش کردی و        بر سرم آوار کردی یار من

بسکه آزردی دل شیدای من        مرغ بوتیمار کردی یار من

دل به زندان غمت افکندی و         با رقیب دیدار کردی یار من

قلب عاشق می تواند بگذرد        آنچه با این یار کردی یار من

جمله می بخشد شکوه بر تو مگر

  • ۹۶/۰۶/۲۴
  • مهدی یار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی