شکوه

  • ۰
  • ۰

صدرنشین

صدرنشین

گاه گاهی سفری کن به درون دل خویش

رد پایی ز من آنجا به یقین خواهی دید

جستجو  گر بکنی دور و حوالی دلت

دل من را که نشسته به کمین خواهی دید

گوشه های دل خود را تو به دقت بنگر

من و دل را که شدیم گوشه نشین خواهی دید

شده یکبار تو بگشا در صندوق دلت

عشق من را تو چنان دُر یمین خواهی دید

دفتر خاطره های عشق خود باز بکن

آنکه از عشق تو افتاده زمین خواهی دید

روزگاری من و دل واله شیدا بودیم

من نبودم آنکه امروز چنین خواهی دید

بهر عشق من هنوز گر به دلت جایی هست

تو مرا در دل خود صدر نشین خواهی دی
  • ۹۶/۰۶/۲۴
  • مهدی یار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی